WSTAŁEM Z KOLAN W TYM SAMYM MIEJSCU CO MONICA LEWINSKI .JA PODPISAŁEM,ONA NIE.


Panie Prezydencie kochany.Cieszę się bardzo, że wreszcie po 3 latach odbijania się i dobijania ,przy windzie i w WC spotykania  goszczę w tym przepięknym Białym Domu,że dane mi było odkryć intymne tajemnice gabinetu owalnego.Nie żałuję już,że musiałem w tym celu podpisać raz ustawę o IPN ,a potem jej odwołanie ,bo tu w sercu amerykańskiej ziemi jest jak w raju więc ja jestem po prostu cały czas na haju.W 100-lecie odzyskania niepodległości ma to ogromne, symboliczne znaczenie dla Polski , Polaków i całej ludzkości.Już prezydent Wilson przed 1918 rokiem zamieścił polską niepodległość na swojej agendzie, by Polacy już już nigdy nie musieli żyć w biedzie.I to się spełnia właśnie dziś,dzięki Panu,Panie Prezydencie.Polacy doznali wtedy od amerykańskiego prezydenta dobra,a dziś doznają szoku dobra i dobrobytu.Dlatego znowu cieszę się ogromnie, że dziś jako polski prezydent mogę być tu w Waszyngtonie, mogę stanąć przy jednym stole z prezydentem Stanów Zjednoczonych i podpisać porozumienie pogłębiające nasze partnerstwo strategiczne. 


Dziś tę odnowioną wersję, uwspółcześnioną  i poddaną dobrej zmianie podpisaliśmy osobiście wraz z prezydentem Donaldem Trumpem i za to panu prezydentowi chciałbym bardzo serdecznie podziękować. Porozumienie  to wskazuje najważniejsze aspekty naszej współpracy i naszej przyjaźni i wytycza nowe ścieżki na przyszłość" - zacieśniania współpracy w dziedzinie obronności, współpracy militarnej oraz zacieśniania współpracy w dziedzinie bezpieczeństwa i energetyki.
Zapraszamy biznes ze Stanów Zjednoczonych do Polski. Zapraszamy do Polski wszelkich biznesmenów i tych, którzy mają możliwości wielkich inwestycji, ale zapraszamy także tych mniejszych. W Polsce są coraz lepsze możliwości inwestycyjne. Polska rozwija się bardzo dynamicznie i jest ciekawym partnerem, gdzie USA i biznes z USA jest mile widziany.Chcę o tym wszystkich zapewnić. Jest to także perspektywa rozwinięcia swojej działalności poprzez Polskę na kraje Trójmorza.

 Nad tym pracujemy także w ramach państw Trójmorza, żeby te możliwości komunikacyjne i współpracy gospodarczej były coraz szersze. Chcemy, żeby zgłaszali się do realizowanych inwestycji także partnerzy biznesowi ze Stanów Zjednoczonych .Zbudujemy wielki Fort na polskiej ziemi, żeby do Polski skierować jak najwięcej oddziałów amerykańskich. Zakupiliśmy już kawałek amerykańskiego systemu rakietowego Patriot. Chcemy kupować kolejne kawałki tego systemu oraz innych najlepszych i najdroższych amerykańskich systemów obronnych. Polscy podatnicy są dumni, że będą mogli w znaczący sposób przyczynić się do rozwoju amerykańskiego przemysłu zbrojeniowego.
Uśmiechałem się do pana prezydenta, bo 
chciałbym wspólnie stworzyć stałą bazę amerykańską, którą nazwiemy Fort Trump. Wierzę w to głęboko, że jest to możliwe i mam nadzieję, że taka decyzja jest zarówno w polskim interesie, jak i w interesie USA .Obecność armii Stanów Zjednoczonych u nas jest istotna, żeby chronić amerykańskie interesy leżące mi bardzo na sercu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JESTEM TAKI ,JESTEM TAKI ZMĘCZONY.BOLĄ MNIE RĘCE ,GŁOWA I OBIE NOGI.PĘKA MI SERCE,TYLE SIE DZISIAJ DZIAŁO. WSZYSTKO PRZEZ TUSKA Z JEGO NIEMIECKĄ BANDĄ.

NIE TRZEBA KOŃCZYĆ OXFORDU, YALE CZY HARVARDU, BY ZARABIAĆ MILIONY.JEŚLI TAK CHCE PREZES KACZYŃSKI WYSTARCZY KORESPONDENCYJNA WYŻSZA SZKOŁA OCHRONY ŚRODOWISKA -KIERUNEK BHP.

NOWA MINISTER KULTURY ZAPRAGNĘŁA W PODZIĘKOWANIU NAWIĄZAĆ Z PREMIEREM BLIŻSZY KONTAKT JAK KIEDYŚ Z PEWNYM KOMPOZYTOREM. NIESTETY MATEUSZ PRZEPISAŁ MAJĄTEK NA ŻONĘ. NIE MOŻE WIĘC RYZYKOWAĆ.