JAK PUTIN MOJEGO BRATA TAK WY CHCECIE ZAMORDOWAĆ DZISIAJ MNIE .WSZYSTKICH JEGO POLSKICH SOJUSZNIKÓW.WYMIENIŁ ANDRZEJ DUDA.TO CO ROBICIE TO JEST PO PROSTU „PUTINADA”

 



 Jak co miesiąc przez ostatnie14 lat tak i kolejnego 10 nie zrażony decyzją PKW o odebraniu finansowania  jego partii Jarosław Kaczyński razem ze zwołanymi do Warszawy wyznawcami kultu męczeństwa swego brata zebrali się pod czarnymi schodami ,aby modlić się o jak najszybszą jego beatyfikację.

  Po porannym nabożeństwie odprawionym w warszawskim kościele seminaryjnym na Placu Piłsudskiego złożyli kwiaty i wieńce przed pomnikiem tragicznie zmarłego prezydenta . Rozmodlony głos zabrał wśród innych. Jarosław Kaczyński. Szef PIS odniósł się do incydentów, do których regularnie dochodzi 10. dnia każdego miesiąca.

 „Policja udaje, że się nic nie dzieje. Pojedynczy policjanci czasem reagują i tu jesteśmy wdzięczni. Ci, którzy dowodzą mają najwyraźniej inne rozkazy. To jest jeszcze jeden z dowodów na bezczelne i niesłychane łamanie prawa. Tym bardziej, że tolerowana jest agresja, którą można określić krótko. To jest proszę państwa putinada! Katastrofa smoleńska była "dziełem Putina i jego polskich sojuszników".

O kogo chodzi wiadomo .O Tuska i jego współpracowników.   

Dookoła pomnika ustawione zostały krzesła. Będzie całonocne czuwanie. Jeszcze nie wszyscy posłowie się zjechali. Dajmy im szansę. Przy okazji pomodlą się o odzyskanie finansowania.

Jak zwykle pod „czarne schody do nieba” przyszli

 też ludzie ,którym nie podoba się comiesięczne

 zakłócanie porządku publicznego na centralnym

 placu stolicy, Placu Piłsudskiego. Modlitwy za

 zmarłych choćby najtragiczniej zgodnie z polską

tradycją powinny się bowiem odbywać w kościołach

 lub przy ich grobach. W przypadku śp.prezydenta

 na Wawelu ,a nie w sercu stolicy. Z tą

chrześcijańską tradycją prezes Kaczyński akurat się

nie liczy, bo ma ona charakter zbyt mało

 polityczny. Niestety z jego punktem widzenia nie

 zgadzają się inni chrześcijanie i bezpartyjni, czego

 on nie chce przyjąć do wiadomości. Z tego

 powodu od czasu kiedy stracił władzę i jego

 miesięcznic nie chronią kordony policji pod

 „czarnymi schodami do nieba” dochodzi do

 gorszących scysji.

Grupa przeciwników PiS, każdego miesiąca zostawia przed pomnikiem smoleńskim wieniec z napisem: "Pamięci 95 ofiar Lecha Kaczyńskiego, który ignorując wszelkie procedury, nakazał pilotom lądować w Smoleńsku w skrajnie trudnych warunkach. Spoczywajcie w pokoju. Naród polski". Jarosław Kaczyński wielokrotnie niszczył tabliczkę, czym wywoływał wściekłość demonstrujących.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PANIE PRZYCHODZĄ TU W SWOICH PRYWATNYCH SPRAWACH,SPRAWIE DZIECI ,PRAW KOBIET, PRAWA DO SZCZĘŚCIA.MY Z PANEM PREMIEREM JESTEŚMY LUDŹMI WYŻSZYCH CELÓW ,IDEI I PRAWDZIWEJ WIARY .JAK PANIE WIDZĄ NIE MAMY Z WAMI O CZYM GADAĆ.

JESTEM TAKI ,JESTEM TAKI ZMĘCZONY.BOLĄ MNIE RĘCE ,GŁOWA I OBIE NOGI.PĘKA MI SERCE,TYLE SIE DZISIAJ DZIAŁO. WSZYSTKO PRZEZ TUSKA Z JEGO NIEMIECKĄ BANDĄ.

W WASZYNGTONIE OSIAGNĄŁEM WSZYSTKIE SWOJE CELE.POKAZAŁEM KTO JEST PRAWDZIWĄ TWARZĄ POLSKI,A KTO TYLKO CZŁONKIEM ESKORTY.TUSKA W NATO NIE MA ,JAK WKRÓTCE NIE BĘDZIE BIDENA.DOGADANY JESTEM Z TRUMPEM.