CHYBA BY MI RĘKA USCHŁA GDYBYM TO PODPISAŁ.NAWET SOLARIUM DLA NIELETNICH DZIEWCZAT ZAWETOWAŁEM.PIGUŁKA „DZIEŃ PO” TO BOMBA HORMONALNA GROŹNIEJSZA DLA ZDROWIA NIŻ NIECHCIANA CIĄŻA.

 



Ponieważ TVP dziś nie jest już pisowska, PIS TV Republika zbyt garażowa i obciachowa Panu Prezydentowi został tylko Polsat. Lekko pisowski ,antyrzadowy, prlowski. Tej właśnie stacji udzielił wywiadu rzeki w którym jeszcze raz powtórzył znane od kilku dobrych lat opinie. Najważniejszą z nich to ta, że to on odpowiedzialnie kieruje polskim państwem, a reszta z Tuskiem i Kaczyńskim na czele to tylko barwne polityczne tło, wykonawcy jego prezydenckich decyzji.


Wśród tego co wielokrotnie już było,  pojawiły się się dwa nowe wątki. Ustawa o antykoncepcji awaryjnej i następczyni w Sejmie skazanego przez sąd byłego ministra i posła Mariusza Kamińskiego Monika Pawłowska.


Tabletka „dzień po” jest w całej Europie dostępna bez recepty. W Polsce była do czasu kiedy do władzy doszedł PIS. Minister zdrowia Radziwiłł chcąc wspomóc sztandarowy program 500+ dodatkową ilością rodzących się dzieci zakazał tej dość popularnej antykoncepcji. Podobnie jak program 500+ zakaz ten nie przyniósł dodatkowych urodzeń. Wręcz przeciwnie.

W wyborach 15 X wzięły udział miliony kobiet licząc na przywrócenie im podstawowych wolności osobistych. Po wielkich mękach konserwatywno- liberalna koalicja uchwaliła ustawę o antykoncepcji awaryjnej. Po przyklepaniu w Senacie na drodze ustawy stanie prezydent ,który tak jej szanse ocenił w Polsacie:


"Przypomnę, że ja na prośbę, na żądanie, na wnioski składane tutaj przez specjalistów z zakresu dermatologii zgłaszałem i jako projekt prezydencki została uchwalona ustawa, która ogranicza dostęp do solariów osobom poniżej 18. roku życia. Do solariów, nie do bomby hormonalnej, jaką jest ta pigułka .Pigułka dzisiaj jest dostępna i dzisiaj jest to pod kontrolą. - A ustawodawcy chodzi o to, by to było bez kontroli .To jest bardzo kontrowersyjny pomysł. Ja muszą dbać o polską młodzież”.



Drugą świeżą sprawą do której odniósł sie prezydent była postać Moniki Pawłoskiej która startowała w wyborach z list PIS uzyskując kolejny po Kamińskim wynik i zgodziła się zastąpić go w Sejmie.

.”Zmartwiłem się kiedy o tym usłyszałem, bo uważam, że prawomocny wyrok sądu w dwóch instancjach jest nieważny więc minister Mariusz Kamiński nie utracił swojego mandatu . Taką ocenę jednoznacznie potwierdziła po półgodzinnym rozpatrywaniu "właściwa dla mnie izba SN - Izba Kontroli Nadzwyczajnej".   Koalicja rządząca, z marszałkiem Hołownią na czele opierając się na wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, nie uznaje tego wyroku Izby Kontroli Nadzwyczajnej ani jej samej.Kiedy ta sama izba przez nikogo zresztą nie pytana potwierdza ważność wyborów, to już uznaje, bo to są ich mandaty. Podobnie bierze diety poselskie w złotych choć nie uznaje Adama Glapińskiego”.

 Na marginesie spraw bieżących padło pytanie o przyjaźń prezydenta z jego sponsorem i protektorem –prezesem PIS.                                Prezydent do trzech lat nie miał przyjemności rozmawiać z Jarosławem Kaczyńskim. Prawdopodobnie ten ma już taką sklerozęże zupełnie o swoim kandydacie ,dziś prezydencie zapomniał. Oczywiście jak we wszystkim nie ma w tym ani cienia winy A.Dudy ,który tak mówi”

„Gdyby prezes PiS poprosił mnie o rozmowę, oczywiście bym się z nim spotkał. - To oczywiście, że zostanie przyjęty, tak jak kiedy premier Donald Tusk dzwoni do mnie i prosi o rozmowę, to ja również się z nim spotykam. To jest odpowiedzialne kierowanie polskim państwem” -


 

 

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JESTEM TAKI ,JESTEM TAKI ZMĘCZONY.BOLĄ MNIE RĘCE ,GŁOWA I OBIE NOGI.PĘKA MI SERCE,TYLE SIE DZISIAJ DZIAŁO. WSZYSTKO PRZEZ TUSKA Z JEGO NIEMIECKĄ BANDĄ.

NIE TRZEBA KOŃCZYĆ OXFORDU, YALE CZY HARVARDU, BY ZARABIAĆ MILIONY.JEŚLI TAK CHCE PREZES KACZYŃSKI WYSTARCZY KORESPONDENCYJNA WYŻSZA SZKOŁA OCHRONY ŚRODOWISKA -KIERUNEK BHP.

NOWA MINISTER KULTURY ZAPRAGNĘŁA W PODZIĘKOWANIU NAWIĄZAĆ Z PREMIEREM BLIŻSZY KONTAKT JAK KIEDYŚ Z PEWNYM KOMPOZYTOREM. NIESTETY MATEUSZ PRZEPISAŁ MAJĄTEK NA ŻONĘ. NIE MOŻE WIĘC RYZYKOWAĆ.