E-PAPIEROS ,E-SYRENA,E -POLONEZ I E-MIZERA PRZENIOSĄ POLSKĘ W XXI WIEK
To dobry i pomyślny znak .Dzisiaj Śląsk i partia są razem na tak. Jeszcze do niedawna śmiechu było co niemiara z premiera i zapowiadanych przez niego miliona samochodów elektrycznych. Premier jednak jak zawsze się postarał i słowo staje się ciałem. Powoli i na razie na papierze ,ale najważniejsze, że partia do realizacji wyborczych obietnic na poważnie się bierze. Zaczęło się jak wszystko w Polsce od oficjalnej uroczystości, z księdzem i cała resztą ważnych osobistości.
Fabryka od lat zapowiadanej, wieszczonej i prorokowanej polskiej elektrycznej Mizery ma powstać na pogórniczych wyrobiskach w Jaworznie na Górnym Śląsku. (wideoklip o górniczym skarbku)
Parę dni wcześniej Premier w zamian za dużą unijną kasę podpisał w UE pakiet klimatyczny zobowiązując się do jak najszybszego zamknięcia śląskich kopalń. Ponieważ pracujących tam górników nie da się zamknąć razem z kopalniami na gwałt odświeżono pomysł budowy w tym miejscu śląskiego koncernu motoryzacyjnego. Polak potrafi, więc górnik odłoży kilof i po krótkim przeszkoleniu będzie produkował najbardziej zaawansowane technicznie pojazdy nie tylko na całym Śląsku ,ale także i w całej Polsce.
POTRAFIMY DLA MILICJI,ZOMO I POLICJI
Że to nie są żadne żarty świadczy całkowity koszt inwestycji wynoszący na chwilę obecną pięć miliardów . Oczywiście zapewne jak choćby koszt przekopu Mierzei Wiślanej szybko się podwoi ,ale sam Pan Prezes Kaczyński za projektem tym stoi. Warto przy okazji napomknąć ,że przekopem miliony polskich elektrycznych samochodów na złość Rosji będą płynąć do całej Europy.
Do końca ubiegłego roku na projekt polskiego auta elektrycznego akcjonariusze wydali ponad 30 mln zł, co stanowi szacunkowo mniej niż 1 proc. tego, ile ma kosztować wdrożenie aut do produkcji.
Zakładana przez najwyższe władze partyjno państwowe docelowa zdolność produkcyjna fabryki samochodów to 200 tys. samochodów rocznie.Na zadawane przez przeciwników politycznych,inżynierów i ekonomistów pytanie, czy polska państwowa firma motoryzacyjna w jest w stanie konkurować z motoryzacyjnymi koncernami, które dysponują o wiele wyższymi budżetami oraz doświadczeniem w wytwarzaniu samochodów. Przecież od dawna są i pojawiają się z każdym dniem na rynku nowe elektryczne auta.
Chińska Tesla
Każdy koncern
motoryzacyjny Tesla ,Ford, Mercedes ,Volkswagen
,Toyota ,Renault, Hyunday czy ostatnio nawet rumuńska Dacia i czeska Śkoda ma swoje elektryczne modele. W Polsce Mizera musi liczyć na patriotyczne sentymenty („dobre bo polskie”, „kupuję polskie”) Dodatkowym atutem będzie atrakcyjny system rat zawierających pakiet
energetyczny. ElektroMobility Poland jest własnością państwowych koncernów energetycznych: PGE, Energi, Enei oraz Tauronu, więc prąd do ładowania samochodów będzie darmowy. Zapłacą za niego inni odbiorcy energii elektrycznej..
czyli ze co , za ładowanie pisowskiego gówna chinskiego zapłaca podatnicy ??? to jest wyrób na miare PRLowskiego ŻUKA oraz TARPANA
OdpowiedzUsuń