WIOSENNE BURZE KRWI I NADZIEI

                            BLACK MAGIC WOMAN BLUES

 WIOSNA

Czy Pani mnie sobie przypomina?

Tak,na pewno było miło

wtedy gdyśmy się poznali.

Pani była tą wspaniałą

jarzębiną,przebiśniegiem,

wiosny tchnieniem.



Nie,to nie było dawno.

Zresztą zawsze pamiętam.

To nie musiało być swięto kościelne ,ani żadne.



Mogło to się nam zdarzyć w piatek.

Okazałoby się,że jest to najlepszy dzień

na takie spotkania.



Pani tak swietnie tańczy

unoszac się jak westchnienie.

Ach nie,to nie komplement.

To jest prawie wyznanie.



No tak,to też pamiętam ,

Pani się gdzieś rozwiała,

jak rannej rosy mgiełka

stopy oplotła dymem.



Jak dobrze,że nareszcie

Pani to przypomina

Bo muszę wyznać szczerze

Było nadzwyczaj miło.




 





 DESZCZYK


 
Więc nareszcie jesteś.

Nie tłumacz sie proszę.

Nieważne gdzie byłeś.

Podlewałeś groszek?

Miły jesteś przecież,

uczynny.Nie powiem.

Wiem,wiem byłeś także

w zielonej dąbrowie.

Spadasz tak znienacka

lecz cieszę się strasznie.

Piję twoje krople,

są doprawdy smaczne.

Czekać nie czekałem,

wiedziałem na pewno,

że w końcu zawitasz

tu i bedziesz ze mną.

Rosisz mnie i trawę,

wdzięczni ci oboje.

Ty masz w tym zabawę,

my boskie napoje.

 



ZIOŁOWY KOT
Szedł przez wieś

pewien kot.

Raz nawet przez miasto.

Wszędzie mu było źle,

wszędzie jakby ciasno.

A że był to w butach kot,

nikt mu się nie dziwił.

Pali fajkę, pije rum

więc jest nieprawdziwy.

Ale chyba w błędzie są

lub nie lubią kotów

ci co myślą,że jak kot

to zaraz na płocie.

Raz ktoś chciał mu mleka dać

pragnąc by się zbłaźnił.

Mądry kot przejrzał go w lot,

z miejsca unieważnił.

Jeżeli ktoś nie odgadł już

co to za dziwne zwierzę.

To mogę podpowiedzieć mu,

że to nie Świety Jerzy.

Że to jest tylko taki kot,
któremu dawno obrzydł płot

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JESTEM TAKI ,JESTEM TAKI ZMĘCZONY.BOLĄ MNIE RĘCE ,GŁOWA I OBIE NOGI.PĘKA MI SERCE,TYLE SIE DZISIAJ DZIAŁO. WSZYSTKO PRZEZ TUSKA Z JEGO NIEMIECKĄ BANDĄ.

NIE TRZEBA KOŃCZYĆ OXFORDU, YALE CZY HARVARDU, BY ZARABIAĆ MILIONY.JEŚLI TAK CHCE PREZES KACZYŃSKI WYSTARCZY KORESPONDENCYJNA WYŻSZA SZKOŁA OCHRONY ŚRODOWISKA -KIERUNEK BHP.

NOWA MINISTER KULTURY ZAPRAGNĘŁA W PODZIĘKOWANIU NAWIĄZAĆ Z PREMIEREM BLIŻSZY KONTAKT JAK KIEDYŚ Z PEWNYM KOMPOZYTOREM. NIESTETY MATEUSZ PRZEPISAŁ MAJĄTEK NA ŻONĘ. NIE MOŻE WIĘC RYZYKOWAĆ.