KOCHAĆ JAK TO ŁATWO POWIEDZIEĆ


KOCHAĆ JAK TO ŁATWO POWIEDZIEĆ


A chciałem ci wyśnić  malinowy ogród

W słomianych siermięgach weselne chochoły

A chciałem cię przenieść poza ręce czasu

Wśród burzanów powiedzieć ,jedźmy nikt nie woła

 

Lecz ty wolałaś domek,

3d wiszący telewizor.

Masz kredyt na Buicka

I jesteś z nim szczęśliwa.

 

Rajskie ptaki chciały tylko tobie śpiewać

I balonik różowy całował  twe dłonie

Koń skrzydlaty dorożka mistrza Konstantego

Ofiarował podróż gdzieś za siódme morze

 

Lecz ty uwielbiasz dzieci,

Zapach świeżych pieluszek

Lubisz ciepłe bambosze

Jego powrót o trzeciej

 

Wiem że życie ptaka jest podszyte wiatrem

Wiem że każda zorza jest zmoczona deszczem

Że poeta kreśli serce chuda ręką

A w otchłań się toczą najczęściej poeci

 

A ty lubisz cieplutko

Cichutko i bezpiecznie

On zarabia pieniądze

Ty mu rodzisz dzieci.

x

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JESTEM TAKI ,JESTEM TAKI ZMĘCZONY.BOLĄ MNIE RĘCE ,GŁOWA I OBIE NOGI.PĘKA MI SERCE,TYLE SIE DZISIAJ DZIAŁO. WSZYSTKO PRZEZ TUSKA Z JEGO NIEMIECKĄ BANDĄ.

NIE TRZEBA KOŃCZYĆ OXFORDU, YALE CZY HARVARDU, BY ZARABIAĆ MILIONY.JEŚLI TAK CHCE PREZES KACZYŃSKI WYSTARCZY KORESPONDENCYJNA WYŻSZA SZKOŁA OCHRONY ŚRODOWISKA -KIERUNEK BHP.

NOWA MINISTER KULTURY ZAPRAGNĘŁA W PODZIĘKOWANIU NAWIĄZAĆ Z PREMIEREM BLIŻSZY KONTAKT JAK KIEDYŚ Z PEWNYM KOMPOZYTOREM. NIESTETY MATEUSZ PRZEPISAŁ MAJĄTEK NA ŻONĘ. NIE MOŻE WIĘC RYZYKOWAĆ.