GET READY FOR FIRE




DOVE LOVE



Lecę do ognia ,który płonie we mnie.
Oślepiona ćma ku morzu krwi.
I nie ma wyboru tylko strach i krzyk.
Tylko to potrafię.
Spłonąć nagłym skurczem,
eksplozją granatu.
Zapaść się
w spazmie bólu i rozkoszy,
bez których lepiej już spłonąć.
Przybita szpilką za szybą gabloty
zbieram tylko kurz.


Człowiek którego gonię

jest za zakrętem snu.

Jeszcze go nie śniłem,

jak nie śniłem pochodni,  
                                                                                                       
jak nie śniłem płaczu kobiet,   
                                                   
jak nie śniłem drewnianych krzyży.  
                                    
Człowiek którego gonię   
                                                  
jest jedynym którego chciałbym     
                                       
zapytać czy daleko.                                                                        

Modlę się o sen     
                                                                        
jak modlę się o twarz    
                                                                  
 którą mógłbym mu pokazać,                                                          
       
jak modlę się                                                                                    

o kilka dni zwłoki.

Człowiek którego gonię

Wymyka się z mojego snu.

Jest we mnie.

Jest moim przeznaczeniem.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JESTEM TAKI ,JESTEM TAKI ZMĘCZONY.BOLĄ MNIE RĘCE ,GŁOWA I OBIE NOGI.PĘKA MI SERCE,TYLE SIE DZISIAJ DZIAŁO. WSZYSTKO PRZEZ TUSKA Z JEGO NIEMIECKĄ BANDĄ.

NIE TRZEBA KOŃCZYĆ OXFORDU, YALE CZY HARVARDU, BY ZARABIAĆ MILIONY.JEŚLI TAK CHCE PREZES KACZYŃSKI WYSTARCZY KORESPONDENCYJNA WYŻSZA SZKOŁA OCHRONY ŚRODOWISKA -KIERUNEK BHP.

NOWA MINISTER KULTURY ZAPRAGNĘŁA W PODZIĘKOWANIU NAWIĄZAĆ Z PREMIEREM BLIŻSZY KONTAKT JAK KIEDYŚ Z PEWNYM KOMPOZYTOREM. NIESTETY MATEUSZ PRZEPISAŁ MAJĄTEK NA ŻONĘ. NIE MOŻE WIĘC RYZYKOWAĆ.