PANIE PREZESIE.WARTO BYŁO PRZYJECHAĆ TU NAWET Z USA ,ŻEBY PANA ZOBACZYĆ I POSŁUCHAĆ. TE PRZEZABAWNE ŻARTY,A TERAZ TO WYSTAWNE ŻARCIE. TO WSZYSKO UGOTOWAŁA PRZYŁĘBSKA?



Inflacja szaleje, wszystko drożeje, nie ma miliona elektrycznych  samochodów, nie ma 100 tysięcy mieszkań plus. Obniżkę podatku przebił wzrost składki ZUS. Żelazny elektorat ,który dawał władzę i związaną z władzą kasę zaczyna po 7 latach tracić wiarę. Na szczęście nie cały.


Jeszcze gdzieś tam czasem premier rzuci hasło, że jest dobrze ,a niedługo będzie jeszcze lepiej, ale wszyscy już wiedzą że kłamał ,kłamie i będzie kłamał więc jego słowa odbijają się  grochem o ścianę.

CORAZ GŁOŚNIEJSZY KRZYK

 ELEKTORATU - WIDEO


 Spadają notowania i coraz bardziej przesądzona staje się utrata władzy. Na to nie ma zgody ,więc trzeba zrobić absolutnie wszystko ,nawet zachachmęcić wybory ,by do tego nie doszło. Plan zmian w ordynacji wyborczej jest już prawie gotowy, ale wierny elektorat co innego ma w głowach. Dlatego trzeba jeszcze raz, od nowa zrozumiałymi ,prostymi słowami powiedzieć mu na kogo, dlaczego ,po co i za ile ma w najbliższych wyborach głosować.

  

  Próbuje premier i inni ,ale to tylko wołanie na puszczy. Prawdziwą wagę mają tylko słowa samego Prezesa ,tym bardziej że tym razem przedstawiane w nowej, nietypowej konwencji kabaretowej. Prezes mając przed sobą regionalne rechotliwe gremia popuszcza sobie żarcik za żartem, a gremia te z zachwytu pieją. Kiedy zaczyna dworować z osób biseksualnych w niepamięć odchodzi inflacja i ceny paliw. Śmiechu zawsze jest co niemiara ,a od dawna wiedzą w narodzie ,że śmiech to zdrowie. Więc po każdym takim spotkaniu poparcie lewakom spada ,a prezesowi i jego partii rośnie.         

By nie być gołosłownym poniżej kilka super skeczów Prezesa.

 Lekarze będą wracać do Polski z Zachodu, bo już teraz "mniej tam się płaci niż tu". W Niemczech euro nie jest warte więcej niż trzy złote”

Do 18 jestem Stasiu, a po już Zosia. Niech im będzie ale jak dla mnie należy "badać takie osoby". - Ktoś się może z nami nie zgadzać, ma lewicowe poglądy, uważa, że każdy z nas może w pewnym momencie powiedzieć, że teraz, do tej pory, do godziny wpół do szóstej, byłem mężczyzną, a teraz jestem kobietą. No bo przecież lewica uważa, że tak powinno być.



Wyobraźmy sobie, że ktoś z panów tutaj siedzących przychodzi w pewnym momencie do swojej pracy i mówi: 'Proszę państwa, ja nie jestem Władysław, ja jestem Zosia'. No i według tego, co nam zalecają z Zachodu, wszyscy powinni się temu podporządkować, bo inaczej się uraża. A dlaczego jestem Zosia? No bo... może jutro będę z powrotem Władysławem, ale dzisiaj jestem Zosia".  

 


Nikomu, że tak powiem, do sypialni nie mamy zamiaru zaglądać, ale jednocześnie chcemy utrzymać zwykłą normalność i to jest nasze prawo  podkreślił. Ale  jak dodał  to tworzy program, który nie podoba się "różnym siłom w Europie, tym siłom rewolucyjnym, lewicowym, lewackim"




Jak tu się nie śmiać, jak ponownie nie zaufać, jak w wyborach do władzy ponownie nie powołać. Inflację mają wszyscy, układy, korupcja i złodzieje są wszędzie. Takiego drugiego jajcarza i piłkarza jak Prezes nie ma na całym świecie.

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JESTEM TAKI ,JESTEM TAKI ZMĘCZONY.BOLĄ MNIE RĘCE ,GŁOWA I OBIE NOGI.PĘKA MI SERCE,TYLE SIE DZISIAJ DZIAŁO. WSZYSTKO PRZEZ TUSKA Z JEGO NIEMIECKĄ BANDĄ.

NIE TRZEBA KOŃCZYĆ OXFORDU, YALE CZY HARVARDU, BY ZARABIAĆ MILIONY.JEŚLI TAK CHCE PREZES KACZYŃSKI WYSTARCZY KORESPONDENCYJNA WYŻSZA SZKOŁA OCHRONY ŚRODOWISKA -KIERUNEK BHP.

NOWA MINISTER KULTURY ZAPRAGNĘŁA W PODZIĘKOWANIU NAWIĄZAĆ Z PREMIEREM BLIŻSZY KONTAKT JAK KIEDYŚ Z PEWNYM KOMPOZYTOREM. NIESTETY MATEUSZ PRZEPISAŁ MAJĄTEK NA ŻONĘ. NIE MOŻE WIĘC RYZYKOWAĆ.