ZOSTAŁEM PO TO WYŚWIĘCONY,ŻEBY MÓC ZABRAĆ GŁOS Z AMBONY.DZISIAJ W SWOIM PIERWSZYM KAZANIU O NAJWAŻNIEJSZYM PRZYKAZANIU.CZCIJ DUCHOWEGO OJCA SWEGO I PARTIĘ -SWOJĄ MATKĘ.

 

 Pozdrawiam telewidzów TVP ,TVP info i Radia Maryja. Niech z wami będzie Prawo i Sprawiedliwość.

 Wszyscy prawdziwi katoliccy, patriotyczni Polacy powinni pamiętać ,co w naszych czasach śpiewał kontynuując romantyczne i patriotyczne tradycje Mickiewicza, Słowackiego i Norwida Czesław Niemen w swoim hymnie :

 


Dziwny jest ten świat,
Gdzie jeszcze wciąż

Mieści się wiele zła.

I dziwne jest to,
że od tylu lat
Człowiekiem gardzi człowiek.


        (kobieto puchu marny ty jesteś jak zdrowie-VIDEO)

      Słowa pieśni Niemena potwierdza zaniepokojony wykwitami zła na zdrowej do niedawna tkance społecznej sam Pan Prezes mówiąc jako świeżo w tym celu wyświęcony ze starachowickiej ambony:

 -Dzisiaj odrzucenie zła jest czymś niezwykle istotnym, bo to zło atakuje - atakuje nasz kraj, naszą ojczyznę, nasz naród, atakuje instytucję, która jest w centrum naszej tożsamości - atakuje Kościół Kościół nie jakiś tam angielski czy niemiecki ewangelicki ,atakuje najświętszy kościół rzymsko katolicki-

      Musiałem się wyświęcić by przemawiać wewnątrz kościoła, a nie przed świątynią, ponieważ  tam na zewnątrz stoją kobiety ,które zamiast rodzić zdrowe polskie dzieci, służą najgorszej sprawie. Te osoby służą sprawie niszczenia Kościoła, niszczenia naszego narodu. I to jest coś, o czym musimy pamiętać, musimy mieć to w swojej świadomości, ale musimy mieć także w sobie wolę, bardzo silną wolę, by się temu przeciwstawić, by tę walkę o polską tożsamości, o przyzwoitość w naszym życiu publicznym wygrać.

  Otóż jeśli tutaj, pod tym kościołem, jest mowa o winie, to tak - my wszyscy, wszyscy ludzie dobrej woli w Polsce są winni temu, że ten czas się skończył i miejmy nadzieję, że skończył się raz na zawsze, miejmy nadzieję, że ta nieustannie trwająca walka o to, by wrócił, by jak powiedział ktoś bardzo znany i mający skądinąd zasługi: "żeby było jak było", że to się nigdy nie spełni, że będzie tak jak być powinno - wśród błędów, różnego rodzaju niedomagań - bo ich nigdy nie da się uniknąć do końca. 


Jak śpiewał w kolejnej strofie swojej pieśni Czesław Niemen

Lecz ludzi dobrej woli jest więcej, szczególnie w pis .
I mocno wierzę w to, że ten świat

Nie zginie nigdy dzięki właśnie  Nim.

Przyszedł już czas, Najwyższy czas,
Na Dobrą Zmianę


Są tacy, którzy niedawno, przed dwoma czy trzema dniami, obejrzeli film, film o aferze Amber Gold. To film może nie zawsze łatwy w odbiorze, szczególnie dla tych, którzy nie mają jakiejś bliższej orientacji, ale on doskonale pokazuje, jak wyglądał mechanizm rządzenia Polską w ciągu tych dziesięcioleci, które ostatecznie, mam nadzieję, że ostatecznie, zakończyły się w roku 2015.

Jak powiadał nasz polski święty „Nie lękajcie się. Ja jestem z wami”

Tak powtarzam po nim ja wasz Prezes „Nie lękajcie się. Od 2015 roku ja jestem z wami wiernymi Polakami katolikami”  

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JESTEM TAKI ,JESTEM TAKI ZMĘCZONY.BOLĄ MNIE RĘCE ,GŁOWA I OBIE NOGI.PĘKA MI SERCE,TYLE SIE DZISIAJ DZIAŁO. WSZYSTKO PRZEZ TUSKA Z JEGO NIEMIECKĄ BANDĄ.

NIE TRZEBA KOŃCZYĆ OXFORDU, YALE CZY HARVARDU, BY ZARABIAĆ MILIONY.JEŚLI TAK CHCE PREZES KACZYŃSKI WYSTARCZY KORESPONDENCYJNA WYŻSZA SZKOŁA OCHRONY ŚRODOWISKA -KIERUNEK BHP.

NOWA MINISTER KULTURY ZAPRAGNĘŁA W PODZIĘKOWANIU NAWIĄZAĆ Z PREMIEREM BLIŻSZY KONTAKT JAK KIEDYŚ Z PEWNYM KOMPOZYTOREM. NIESTETY MATEUSZ PRZEPISAŁ MAJĄTEK NA ŻONĘ. NIE MOŻE WIĘC RYZYKOWAĆ.