ANDRZEJ, WEZWIJ MILICJĘ BO TU SIĘ OBRAŻA UCZUCIA RELIGIJNE.TĘCZOWE ZARAZ PRZEROBIĄ CIĘ NA GEJA ALBO LESBIJKĘ


 Wybory wbrew opinii OECD odbyły się według najlepszych światowych standardów.  Demokracja pod naszym przywództwem i światłym kierownictwem jest silniejsza niż kiedykolwiek. Obywatele wiedzą, że od ich głosów na PIS zależą najważniejsze sprawy państwa. Miliony Polaków, którzy wcześniej nic nie dostali i nie głosowali teraz socjał dostały i zagłosowały. W całym kraju. Najtrafniej i najpożyteczniej dla kochanej Ojczyzny w wioskach i miasteczkach Podlasia, Podkarpacia i Lubelszczyzny.

  Nie oszukiwałem, nie tumaniłem. Zdecydowanie zwyciężyłem ,bo wiele obietnic wyborczych złożyłem. Jeszcze więcej w moim imieniu członkowie Partii i Rządu, ,że będą podwyżki płac ,a obniżki cen artykułów spożywczych i prądu. 
)
(Dla tych ,którzy od Zenka Polo Chrisa Rea wolą coś na potwierdzenie...)
Pan Premier osobiście samorządom rozdawał bony z tektury , obiecywał koniec pandemii i miliardy z Unii. Jacek Kurski tak obsmarowywał Trzaskowskiego w TVP ,że do dzisiaj z tego gnoju nie może domyć się. Dzięki temu wszystkiemu, dzięki  Podlasiu ,Lubelszczyźnie i Podkarpaciu, dzięki starym folwarcznym tradycjom i obyczajom ponownie przed wami jako Prezydent staję.

  „Dziś z woli moich rodaków, narodu polskiego, po raz kolejny obejmuję urząd Prezydenta Rzeczypospolitej. Polacy mnie znają i wiedzą jakie wyznaję wartości. Dotrzymam swoich zobowiązań, bo konsekwentnie trwam przy moich ideałach. Nie udawałem w kampanii wyborczej kogoś innego. I zapewniam, że tak już zostanie.

 Mówiłem                                     

Zagraniczne media będą chroniły pana Trzaskowskiego? W czyim interesie? Przepraszam w czyim interesie Niemcy chcą nam wybrać prezydenta?.

  Niedawno można było przeczytać w gazecie Die Welt, że ich korespondent warszawski donosił, że pan Trzaskowski to lepszy byłby dla Niemiec prezydent, bo jest przeciwko temu, żeby Polska brała reparacje od Niemców, żeby Polska domagała się odszkodowania za II wojnę światową, za zniszczenia, które zostały wtedy dokonane

  W czasach, kiedy rządziła Platforma Obywatelska, której członkiem jest pan Rafał Trzaskowski, Rosja napadała na Ukrainę, a Polska była oparta wyłącznie na obecności naszej armii u nas i wielu ludzi bardzo się obawiało.

Mówiłem i podtrzymuję   

     Nie będą nam tu w obcych niemieckich językach mówili co mamy robić.Chyba ,że z amerykańskim akcentem w Waszyngtonie ,Petersburgu ,albo w Fort Trump”.

  Podtrzymuję wszystko ,co może niektórzy sadzą ,że chlapnąłem w czasie kampanii np.: 

Próbuje się nam proszę państwa wmówić, że to ludzie, a to jest po prostu ideologia.

 Bo po kampanii przecież nikt dalej nie ma wątpliwości że:

Normalna rodzina to jednak chłopak i dziewczyna. Taka rodzina to fundament, bo tworzy i kształtuje społeczeństwo, gospodarkę, kulturę. Kulturę nie Gajosów, Stuhrów, Kazików, Trzaskowskich, Jand ,Englertów. Kulturę Glińskich i Martyniuków, kulturę picia i masowego spożycia. Rodzina to nasze największe dobro ,dlatego musimy czynić wszystko z unieważnianiem małżeństw i bękartowieniem dzieci włącznie, aby ją chronić.

  Będziemy też bronić prawdy o tym, że piękno, pomyślność i zamożność naszego kraju jest wspólnym dziełem wszystkich prawdziwych Polaków. Dlatego prawdziwi obywatele Rzeczypospolitej ,moi wyborcy są sobie równi. Nie ma dużych różnicy między mieszkańcami wielkich miast, małych miasteczek i wsi. Ci pierwsi mają nawet zaszczyt płacić podatki na utrzymanie tych drugich. Każdy ma równą godność jeżeli zasługuje na miano Polaka.

 Nie dzielimy Polaków na lepszych i gorszych ze względu na zarobki, wykształcenie, poglądy czy wyznanie religijne tylko ze względu na kogo głosuje. Każdemu głosującemu na nas należy się szacunek. Prawdziwym Polakiem jest każda osoba lojalna wobec Rzeczypospolitej uosabianej przez naszą Partię. Każdy, kto ma PiS i Polskę w sercu Nie trzeba przecież popierać małżeństw jednopłciowych, ani nawet związków partnerskich, by wyrazić szacunek do tej grupy obywateli jeśli wyjechali już za granicę.

 „Chcę być prezydentem polskich spraw, spraw ważnych dla wszystkich Polaków, tak dla moich wyborców, jak i dla tych, którzy poparli innych kandydatów, moich konkurentów. Jestem otwarty na współpracę i do tej współpracy zachęcam.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JESTEM TAKI ,JESTEM TAKI ZMĘCZONY.BOLĄ MNIE RĘCE ,GŁOWA I OBIE NOGI.PĘKA MI SERCE,TYLE SIE DZISIAJ DZIAŁO. WSZYSTKO PRZEZ TUSKA Z JEGO NIEMIECKĄ BANDĄ.

NIE TRZEBA KOŃCZYĆ OXFORDU, YALE CZY HARVARDU, BY ZARABIAĆ MILIONY.JEŚLI TAK CHCE PREZES KACZYŃSKI WYSTARCZY KORESPONDENCYJNA WYŻSZA SZKOŁA OCHRONY ŚRODOWISKA -KIERUNEK BHP.

NOWA MINISTER KULTURY ZAPRAGNĘŁA W PODZIĘKOWANIU NAWIĄZAĆ Z PREMIEREM BLIŻSZY KONTAKT JAK KIEDYŚ Z PEWNYM KOMPOZYTOREM. NIESTETY MATEUSZ PRZEPISAŁ MAJĄTEK NA ŻONĘ. NIE MOŻE WIĘC RYZYKOWAĆ.