YES,YES,YES.PO OBEJRZENIU DEBATY PAN PREZYDENT TRUMP ZAPROSIŁ TYLKO MNIE DO BIAŁEGO DOMU.BIORĘ KRZESŁO I STAWIAM SIĘ.


Proszę Państwa. To wręcz cudowne co mnie dziś spotkało. Bo jak się właśnie okazało nie na darmo 2 miliardy na TVP się przekazało. Dzięki temu tuż po zwycięskiej dla mnie debacie mam przyjemność już tylko sam na sam z państwem, bez zbędnych i mętnych wątków podnoszonych przez konkurencję wyjaśnić moje główne preferencje.Na początku chciałbym podziękować mojemu największemu poza Panem Prezesem przyjacielowi Prezydentowi Donaldowi Trumpowi za zaproszenie do Białego Domu. 


 Panie Prezydencie. Wiem ,że oglądał Pan naszą debatę i we wszystko co mówiłem dał wiarę, a przy okazji naszych wyborów ulokować w Polsce trochę amerykańskiego złomu. Jestem jak zawsze gotowy i już lecę na przyjacielskie rozmowy.
  

 Jednocześnie zdecydowanie odcinam się od strategicznej współpracy z Chinami,które sprzedają nam swoje Huawei,Xiaomi , Delle i inne produkty IT,maseczki i leki z każdej apteki.

     Polski wideoklip o chińskich zakazanych przyjemnościach.

   Tak, po to był ten dodatkowy czas antenowy. Na wyjaśnienie moich prawdziwych intencji i obnażenie oszustw i bylejakości konkurencji. On mi się za 2 mld po prostu należał .Jestem bardzo zadowolony z przebiegu debaty  słuchałem z ciekawością, co konkurenci mają do powiedzenia. Realia są następujące: Polska dzisiaj potrzebuje dobrej współpracy między prezydentem ,rządem i Panem Prezesem. Trzeba bowiem przeprowadzić jeszcze bardzo dużo działań legislacyjnych, żeby zabezpieczyć gospodarkę przed całkowitym upadkiem .Mieliśmy wzrost gospodarczy, który za naszych rządów był najwyższy w Europie, podwyższyliśmy minimalne wynagrodzenie , obniżyliśmy wiek emerytalny czy rozdaliśmy 500 plus. Ci politycy, którzy byli dzisiaj na sali mówili, że to jest niemożliwe, nieodpowiedzialne, że rozwalimy budżet. A my to sfinansowaliśmy nie z budżetu tylko z przeznaczonych na co innego pozabudżetowych środków i pożyczek .Bilans się zgadza ,a przy okazji jeszcze nasi ludzie dobrze zarobili. Nowoczesna kreatywna księgowość.

 - Szanowni rodacy, żebyście sobie przypomnieli, co było przed 2015 rokiem i zestawili z tym, co mieliście przez ostatnie pięć lat. Było to pasmo samych wyjątkowych sukcesów tak na niwie krajowej jak i zagranicznej. Wspomnieć wypada choćby kilkanaście nader owocnych spotkań z Panem Prezydentem Trumpem w czasie których zakupiliśmy jako jedyni chętni i to za duże pieniądze amerykańską broń i gaz.
  
    Jedynym cieniem jaki mógł zacienić pasmo naszych sukcesów była rozprzestrzeniająca się LGBT pandemia.
Dlatego wydawało się słuszne i roztropne ,by jednym z członków komitetu wyborczego Prezydenta został ekspert od tego zagrożenia prof. KUL Czarnek Przemysław.

O kobietach mawiał, że mają przede wszystkim rodzić jak najwięcej dzieci, a związki homoseksualne określał jako "suche kałuże albo morze w pierwszej kolejności, a później suche.Kariera może dziecko? To prowadzi do tragicznych konsekwencji. Jak się pierwsze dziecko rodzi w wieku 30 lat, to ile tych dzieci można urodzić? To są konsekwencje tłumaczenia kobiecie, że nie musi robić tego, do czego została przez pana Boga powołana" Jako jeszcze wojewoda lubelski - Marsz Równości nazwał "promocją zboczeń, dewiacji i wynaturzeń".
 Człowiek prawowierny i ciężko go z telewizji wyciągnąć, bo  lubi walczyć, lubi się ścierać i wbijać w ziemię.

Wszystko więc już pozamiatane .Szumowski  z korzyścią dla rodziny zwalczył epidemię, Morawiecki rozruszał gospodarkę, Czarnek obronił przed LGBT, Prezes uczcił urodziny swoje i brata, nadeszły wakacje i wszystko coraz lepiej kręci się. Kupimy od Donalda  kilka elektrowni jądrowych ,a kupujący Andrzej Duda znowu wygra wybory.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JESTEM TAKI ,JESTEM TAKI ZMĘCZONY.BOLĄ MNIE RĘCE ,GŁOWA I OBIE NOGI.PĘKA MI SERCE,TYLE SIE DZISIAJ DZIAŁO. WSZYSTKO PRZEZ TUSKA Z JEGO NIEMIECKĄ BANDĄ.

NIE TRZEBA KOŃCZYĆ OXFORDU, YALE CZY HARVARDU, BY ZARABIAĆ MILIONY.JEŚLI TAK CHCE PREZES KACZYŃSKI WYSTARCZY KORESPONDENCYJNA WYŻSZA SZKOŁA OCHRONY ŚRODOWISKA -KIERUNEK BHP.

NOWA MINISTER KULTURY ZAPRAGNĘŁA W PODZIĘKOWANIU NAWIĄZAĆ Z PREMIEREM BLIŻSZY KONTAKT JAK KIEDYŚ Z PEWNYM KOMPOZYTOREM. NIESTETY MATEUSZ PRZEPISAŁ MAJĄTEK NA ŻONĘ. NIE MOŻE WIĘC RYZYKOWAĆ.