PANIE PREZESIE.DZWONIŁ OJCIEC DYREKTOR.PRZEKOP MA DOJŚĆ DO TORUNIA.NIECH PAN ZACIŚNIE ZĘBY I DO PRZODU. ALLELUJA DLA DOBRA NARODU
Parę chwil
temu Amerykanie wystrzelili z przylądka Canaveral rakietę Falcon 9
,która wyniosła kapsułę Dragon do Międzynarodowej
Stacji Kosmicznej.Kapsuła ta zabrała w Kosmos
miedzy innymi "pride of Poland"- już nie arabskie konie z Janowa tylko "polish
potatoes"
Temu sztandarowemu produktowi naszej myśli technicznej,gospodarki i eksportu poświęcone były
ostatnie wizyty i konferencje prasowe Panów
Prezydenta i Premiera na kończonym właśnie w szybkim wyborczym tempie przekopie Mierzei Wiślanej. Zgodnie z zapowiedziami drugiej i trzeciej osoby w państwie :nigdy więcej nie
zasłaniane przez Ruskich okno na świat dla "polish potato" wkrótce
już będzie otwarte.
EX PRIDE OF POLAND -WIDEOKLIP POZA WSZELKIM TRYBEM
Temu sztandarowemu produktowi naszej myśli technicznej,gospodarki i eksportu poświęcone były
ostatnie wizyty i konferencje prasowe Panów
Prezydenta i Premiera na kończonym właśnie w szybkim wyborczym tempie przekopie Mierzei Wiślanej. Zgodnie z zapowiedziami drugiej i trzeciej osoby w państwie :nigdy więcej nie
zasłaniane przez Ruskich okno na świat dla "polish potato" wkrótce
już będzie otwarte.
Jesteśmy dziś na
terenie jednej z największych inwestycji, która ma otworzyć Zalew
Wiślany, Elbląg i Frombork na nowe inwestycje gospodarcze, na nowe kontakty
handlowe, na nowe możliwości. Cała Polska będzie wkrótce nowym, wielkim placem budowy" Jeszcze niedawno
port elbląski przeładowywał 27 tyś ton
ruskiego węgla,3,2 tyś ton soi i 70 tyś. ton żwiru, tłucznia, kamienia brukowego. Po otwarciu
strategicznego przekopu ruskiego węgla nie będzie już wcale, ale szwedzki i norweski piach i kamieni kupa osiągną nie
tysiące ale miliony ton.
Elblążanie, Warmiacy, Polacy. Bez pracy nie ma kołaczy. Wyjąłeś mi to z ust. Jest za to pięćset plus. To dzięki nam dajemy wam. Nie wierzcie więc w takie jaja , że wyprodukujecie Huaweia lub Hyundaya. Ktoś już je wymyślił i od dawna produkuje ,więc nie ma o czym dłużej bo prawda w oczy kłuje .Większość znanych rzeczy na świecie też już wymyślono ,wiec dajmy spokój. Zajmijmy się sąsiadką lub nie mniej kochaną żoną. Są jednak rzeczy z których jesteśmy sławni na całym świecie i tego się trzymajmy. Od światowego rynku ziemniaka odciąć się nie dajmy. Próbowali to zrobić Rosjanie blokując przed naszymi kartoflanymi transportami światowe szlaki przez Cieśninę Pilawską. Polskie dumne ziemniaki szły przez to w zapomnienie, cały świat powoli przyzwyczajał się do chińskich podróbek. Nie było na to jednak naszej zgody, musieliśmy wynaleźć jakieś nowatorskie metody. Nie wystarczyło 30 lat niepodległości, by odpracować wielowiekowe zaległości. Musiał pojawić się genialny strateg, by można było zmieniać mapy. Jeszcze niedawno inicjatorem wiekopomnej inwestycji był sam Jarosław Kaczyński.
Dziś według słów Premiera to pomysł Prezydenta.
Sama metoda nie była zbyt nowa. Przekop ,kanał, na wodę dziura. Już za panowania faraona Necho II (609–594 p.n.e.), przekopano przejście od peluzyjskiej odnogi Nilu do północnego krańca Jezior Gorzkich, czyli kanał zwany dziś Sueskim. Planowany jeszcze przez Karola V Habsburga, wykonany przez Ferdinanda Marie de Lessepsa Kanał Panamski skończyli inspirowani przez prezydenta Theodore’a Roosevelta Amerykanie. Kasa, wpływy i sława zostały przy nich. Właśnie dobro Narodu, kasa i sława muszą zostać przy nas. Na tym polega cała zabawa.
W Polsce ciągle najsłynniejszy jest wybudowany oczywiście przez polskich Niemców Kanał Elbląski (Oberländischer Kanal).Kanał ten w 2007 r. w plebiscycie „Rzeczpospolitej” został uznany za jeden z siedmiu cudów Polski.
Powie ktoś „w odległości 60 km leży gdański terminal kontenerowy DCT, wyremontowana jest droga
ekspresowa S7, więc kontener z Gdańska dotrze do Elbląga i
okolic w ciągu godziny. Po co ktoś miałby transportować taki ładunek przez nowy kanał? A
jeszcze,że brak odpowiednich
jednostek, bo tą drogą wodną mogą pływać jednostki o nośności najwyżej 3,5 tys.
ton a takie statki pływają po Renie
oraz w rejonie kanału La Manche. A kto nam
zabroni zbudować kanał
Elbląg –Ren czy Elbląg kanał La Manche.Przy tak
dynamicznie rozwijającej się gospodarce,przy miliardowych uszczelnieniach VATu
zapewnionych przez premiera Morawieckiego i jego drużynę możemy zrobić to po
paru latach.Wtedy nie będziemy pływać naokoło przez cieśniny duńskie,tylko
prosto jak strzelił na La Manche,a potem już tylko do
USA po Patrioty i Homary.
Oprócz wzmożenia ekspansji naszego podlaskiego ziemniaka kolejnym celem
programu budowy niezależnej od Rosji drogi wodnej z Zalewu Wiślanego na Bałtyk jest zapewnienie bezpieczeństwa i obronności w tym regionie.Dzięki temu nasze łodzie podwodne ,których produkcja ma być w trybie pilnym wznowiona w Elblągu (eks stocznia Schichau) będą mogły się chyłkiem i całkowicie nierozpoznawalnie dla Rosjan przemykać po całym Zalewie i liczyć stacjonujące w Kaliningradzie głowice Iskander.K-Przekop i K-Kanał umożliwią im zwiad także od strony Bałtyku,tak że Rosjanie dostaną kociokwiku .Wróg policzony to wróg oceniony. Będziemy więc na 100% wiedzieli ile jeszcze Patriotów trzeba dokupić by dać się Amerykanom złupić.Przy okazji ruchów zwiadowczych nasze nowe podwodne okręty wyczyszczą swymi stępkami dno Zalewu przez co stanie się głębszy,czystszy i sprawiedliwszy.A przy okazji będą miały którędy przypłynąć na Zalew wszystkie jachty z Wysp Greckich,Lazurowego Wybrzeża,Wysp Kanaryjskich,Antyli i innych żeglarskich rajów.A to wszystko dzięki geniuszowi jednego
skromnego,niewysokiego ,genialnego,Wielkiego Człowieka bogato wyposażonego w niezawodny Długo-pis.
Komentarze
Prześlij komentarz