NIE WIEDZIELIŚCIE CO WYSŁAĆ W ŚWIAT K-PRZEKOPEM? CZY TYLKO JA TU MAM POMYSŁA?
Elblążanie,Warmiacy,Polacy.Wiecie zapewne, że nie wyprodukujecie Huaweia czy Hyundaya, bo ktoś już je wymyślił,wiec nie ma o czym dłużej myśleć.Większość znanych rzeczy na świecie też już wymyślono ,wiec dajmy spokój.Zajmijmy się kochaną żoną. Są jednak rzeczy z których jesteśmy sławni na całym świecie i tego się trzymajmy.Od światowego rynku ziemniaka odciąć się nie dajmy.Próbowali to zrobić Rosjanie blokując przed naszymi kartoflanymi transportami światowe szlaki przez Cieśninę Pilawską.Polskie dumne ziemniaki szły przez to w zapomnienie,cały świat powoli przyzwyczajał się do chińskich podróbek.Nie było na to jednak naszej zgody,musieliśmy wynaleźć jakieś nowatorskie metody.Nie wystarczyło 30 lat niepodległości,by odpracować wielowiekowe zaległości.Musiał pojawić się genialny strateg,by można było zmieniać mapy.
Sama metoda nie była zbyt nowa.Przekop ,kanał, na wodę dziura.Już za panowania faraona Necho II (609–594 p.n.e.), przekopano przejście od peluzyjskiej odnogi Nilu do północnego krańca Jezior Gorzkich,czyli kanał zwany dziś Sueskim.
Planowany jeszcze przez Karola V Habsburga,wykonany
przez Ferdinanda Marie de Lessepsa Kanał Panamski skończyli inspirowani przez
prezydenta Theodore’a Roosevelta Amerykanie.Kasa,wpływy i sława zostały przy nich.Właśnie dobro
Narodu,kasa i sława muszą zostać przy nas.Na tym polega cała zabawa.
W Polsce ciągle najsłynniejszy jest
wybudowany oczywiście przez polskich Niemców Kanał Elbląski (org. Oberländischer Kanal).Kanał ten w 2007 r. w plebiscycie „Rzeczpospolitej” został
uznany za jeden z siedmiu cudów Polski.
Tyle historii dla
nakreślenia tła i kontekstu,by nie szukano do sporu pretekstu.W tle sugestia,
jak ważną i istotną rolę może odegrać kolejny wodny i międzyleśny kanał nie
tylko dla historii Partii,Kraju i Narodu ,ale
też dla kontynentu i świata.Jak ważną w światowej historii może odegrać
człowiek,niewielki i skromny bez szansy na potomnych ,który jednak swymi
decyzjami określa wszystko to co przed nami,nie wypominając kogo ma za plecami.
By przejść do historii nie wystarczą
pomniki Lecha i jego instytuty.Nie wystarczą K-towers,świadectwa pychy i
pokuty.Potrzebne jest coś na miarę faraonów i USA Prezydentów .Potrzebny jest
K-Przekop ,przykrywka dla wszystkich przekrętów.
Powie
ktoś „w odległości 60 km leży gdański terminal kontenerowy DCT, wyremontowana
jest droga ekspresowa S7, więc kontener z Gdańska dotrze do Elbląga i okolic w
ciągu godziny. Po co ktoś miałby transportować taki ładunek przez nowy kanał? A
jeszcze,że brak odpowiednich jednostek, bo tą drogą wodną mogą pływać jednostki o nośności najwyżej 3,5 tys. ton a takie statki pływają po Renie oraz w rejonie
kanału La Manche. A kto nam zabroni zbudować kanał Elbląg –Ren czy Elbląg kanał
La Manche.Przy tak dynamicznie rozwijającej się gospodarce,przy miliardowych
uszczelnieniach VATu zapewnionych przez premiera Morawieckiego i jego drużynę możemy
zrobić to po paru latach.Wtedy nie będziemy pływać naokoło przez cieśniny
duńskie,tylko prosto jak strzelił na La Manche,a potem już tylko do USA po
Patrioty i Homary.
Oprócz wzmożenia ekspansji naszego podlaskiego ziemniaka kolejnym celem
programu budowy niezależnej od Rosji drogi wodnej z Zalewu Wiślanego na Bałtyk jest
zapewnienie bezpieczeństwa i obronności w tym regionie.Dzięki temu nasze łodzie
podwodne ,których produkcja ma być w trybie pilnym wznowiona w Elblągu (eks
stocznia Schichau) będą mogły się chyłkiem i całkowicie nierozpoznawalnie dla
Rosjan przemykać po całym Zalewie i liczyć stacjonujące w Kaliningradzie głowice
Iskander.K-Przekop i K-Kanał umożliwią im zwiad także od strony Bałtyku,tak że
Rosjanie dostaną kociokwiku .Wróg policzony to wróg oceniony. Będziemy więc na
100% wiedzieli ile jeszcze Patriotów trzeba dokupić by dać się Amerykanom złupić.Przy okazji ruchów zwiadowczych nasze nowe podwodne okręty
wyczyszczą swymi stępkami dno Zalewu przez co stanie się głębszy,czystszy i
sprawiedliwszy.A przy okazji będą miały którędy przypłynąć na Zalew wszystkie
jachty z Wysp Greckich,Lazurowego Wybrzeża,Wysp Kanaryjskich,Antyli i innych żeglarskich
rajów.A to wszystko dzięki geniuszowi jednego skromnego,niewysokiego
,genialnego,Wielkiego Człowieka.
Komentarze
Prześlij komentarz