SYJONIŚCI,NAZIŚCI I INNI TERRORYŚCI


Uderz  w stół  a nożyce się  odezwą i rzeczywiście zabrzęczały, aż nas uszy rozbolały. Skąd ten hałas? Trzeba było akurat  trochę przykryć niemiłe wrażenie jakie wywołali nasi zbyt rozgorączkowani zwolennicy hajlując niejakiemu Adolfowi. Trochę nas to wkurzyło bo mogli przecież bezkarnie hailować Prezesowi zamiast nielubianemu nieboszczykowi zbrodniarzowi. Spotkałoby się to z powszechnym entuzjazmem ,parciem na szkło i powszechnym poparciem. To co jednak wyszło z tych krzaków  podpadło pod nazizm,faszyzm ,a nawet nekrofilię. Nie mieliśmy zatem wyjścia z tej sytuacji bo ciężko było znowu klękać,stękać wszystkich przepraszać,udawać ,że to nie my, że nic nie wiedzieliśmy ,że Polacy nic się nie stało,że się odcinamy ,że zbadamy i odpór damy. By odwrócić uwagę Suwerena, obywateli   i elektoratu  od tych miazmatów trzeba było coś rzucić by uwagę społeczną odwrócić .

Terroryści w Warszawie



.Najbardziej oczywiście uwagę odwrócili by terroryści islamiści ,ale akurat żadnych nie było w pobliżu. Ale  akurat zbliżały się uroczystości wyzwolenia obozu dla Syjonistów można było nimi załatać braki terrorystów .I znowu na szczęście leżała sobie  od  ponad roku w sejmowej zamrażarce  ustawa ,która jak do naszej akcji „świetnie się nadawa” W tempie najszybszej światowej legislacji przegłosowaliśmy  ją naszą ulubioną większością głosów. Zamiast faszystów ,nacjonalistów, nazistów i innych komunistów uchwaliliśmy ścigać wszystkich, którzy mają o nas złą opinię, przychodzi im ona do głowy ,wypowiadają ją lub wypisują. Ma to poprawić nadwątloną działalnością metodą „ulica i zagranica” naszą reputację w sąsiednich zazwyczaj wrogo nastawionych państwach .Dotychczas poszczuci przez Totalną Opozycję skakali nam do łydek. Teraz nasza prokuratura ścigać ich będzie po kres ich dni i żadne Sueddeutsche Zeitung czy New York Times nie będzie sobie popisywał o jakichś naszych obozach. Ostatnim obozem do którego należeliśmy był obóz socjalistyczny, który rozebraliśmy tymi rękami. Wszystko było zatem ładnie przykryte, zaciemnione ,zamiecione kiedy odezwały się wspomniane nożyce jakżeby inaczej syjonistyczne.

Bećka jest ostra jak Szydło.Kolejny skasowany ,na szczęście Żydowski wóz.


 A przecież Bećka w tamtym roku rozbiła w Jerozolimie naszą kolumnę rządową co powinno być dla ludu Izraela wystarczające i satysfakcjonujące. Niestety Syjonista zawsze pozostanie szowinistą i nie wykorzysta okazji by pomilczeć. Dlatego zrobił się szum jakby krzyczał cały tłum .Nie dziwi nas zatem ,że Maria została królową Polski a nie Izraela, a jej syn lada dzień także zostanie tutaj ukoronowany i nawet Prezes będzie się go radził .Na tym polega demokratyczna demokracja.

A teraz niedawno obiecana, przez wszystkich wyczekiwana druga część Polaków rozmów kontrolowanych ,czyli pół odpowiedzi na pytanie ”czemu nas tak kochają?”





UCHODŹCY

Nie przyjmować .Najpierw niech się zajmą naszym krajem, bo co się w naszym kraju dzieje? A dopiero potem… Nie jestem, poza tym, żeby przyjmować. Najpierw niech się zajmą polskim społeczeństwem i ludziom naszym polepszą warunki, i dzieciom, i szpitalom. Niech się zajmą Polską, bo nie jest tak pięknie, jak oni mówią (Danuta)U nich chyba te ciężkie sytuacje tam, ja nie wiem dokładnie, ale mi się zdaje, że tam wojny są, te inne sprawy, nie? Dlatego chcą uciekać. Z jednej strony to człowiek wie, że to jest tak, a z drugiej strony jak przyjedzie, to niech pracuje, a nie siedzieć na zasiłkach, i to jakich. Słyszałem, że mają dostawać ładne pieniądze. Ponad 3000 czy coś takiego? Nie wiem dokładnie, ale wiem, że to nieraz tam w internecie jest pokazane, że siedzi babcia i ma na przykład 700 złotych emerytury, a przyjdzie ten uchodźca i on ma na przykład 3000 z czymś tam. To też jest nie fair. Dlaczego oni mają dostawać takie zasiłki i nie pracować nigdzie, nic nie robić? I jeszcze dla nich to jest za mało. Jeżeli ich ściągać, to do pracy. Niech powstają jakieś zakłady nowe, jest pracy przecież, prawda? W telewizji była sytuacja, że uchodźców chcą przyjąć, dać im mieszkania, a małżeństwa starające się o mieszkanie nie mogą dostać w tym mieście mieszkań. To dlaczego wpierw nie zadbamy o naszych obywateli, a dopiero komuś pomóc? Wpierw pomóżmy nam, a dopiero komuś pomagajmy (Dariusz).
Byłem w Anglii i z tego, co obserwowałem w Anglii, ludzie, którzy wyjeżdżają z Polski do Anglii, jadą po to, żeby zarobić na życie, a z tego, co widziałem, wiadomo, wszystkich uchodźców nie widziałem, nie słyszałem, ich widziałem w Anglii, mijałem, z tamtych uchodźców raczej do pracy to oni się nie rwą. Czyli tu po prostu liczą na, też tak powiem, na darmową pomoc. Moim zdaniem, sorry, ale chcecie, żeby wam pomóc, musicie dać coś od siebie. Nie ma nic za darmo, że tak powiem (Łukasz.
To jest zupełnie inna religia. Nawet trudno to nazwać religią. Nie można w ten sposób. Mają swój obszar, niech tam będą w tym swoim świecie, tak? A jeszcze oni są tacy, że przybywają przecież, ile się słyszy, do Europy, to w danym kraju będąc, nie podstosowują się pod panujące w danym państwie zwyczaje, tak. Tylko oni swoje narzucają, a jak komuś się to nie spodoba, to są bardzo agresywni. Myślą, że mogą robić, co chcą. To jest okropne, nie? (Alicja)A najbardziej irytujące to jest to, że przyjeżdżają do nas i nie chcą się integrować. To jest najbardziej irytujące, że powinni chodzić do szkoły, zapoznać się, przyjąć nasz język, nasze zwyczaje, obyczaje, a oni przyjeżdżają z roszczeniami takimi, że oni chcą zaprowadzać porządki, które były przyczyną ich wyjazdu. Te porządki, które tam im się nie podobały, to chcą wprowadzić teraz tutaj w Europie […]. Europa ma inne zwyczaje, obyczaje i inną kulturę właśnie, i oni do tej kultury się nie chcą wpasować. Jak nie chcą się wpasować, to niech nie przyjeżdżają tutaj (Artur).Natomiast nie wszystkim tym, którzy chcą do nas przyjechać i dalej sobie kultywować czy chwalić tylko swojego Mohammeda. Sobie poczytałam właśnie w związku z tą sytuacją, z tym całym napływem tych uchodźców do nas, sobie zdałam sprawę, może pierwszy raz aż tak bardzo wyraziście, jak bardzo się róż-nią od nas i jak bardzo źle postrzegają chrześcijan, kobiety, jak bardzo nisko jesteśmy postrzegani przez nich, więc nie chcę, żeby ktoś taki koło mnie mieszkał, bardzo bym nie chciała mieć z nimi do czynienia, żeby moje dzieci musiały się z nimi kontaktować. Jestem raczej tego zdania, że lepiej, żeby w ogóle żadne z państw Europy nie przyjmowało. Oni mają swoje miejsce, gdzie będą się tutaj pchać. Oni mają tam swoje miejsce. Tam się urodzili, tam mają mieszkać, tam budować i tam żyć (Zuzanna).

TOTALNA CHYBA GŁUPOTA

PROTESTY
Wszystkie protesty są dobre, jeśli to są protesty delikatne, w sensie, nikomu nie przeszkadzają, nie rozbijają, nie niszczą. Żaden protest nie jest dobry, jeśli kogoś obraża. Dla mnie właśnie tam też, tam też widzę, że nie tylko protestują, tylko idą po to, żeby najnormalniej politycznie podchodzą do sprawy. Także przygotowują się do wyborów, do powyborów, do swoich stołków.(Marek)
Jeśli chodzi o KOD tak zwany, ja odniosłam takie wrażenie, może się mylę, ale mam takie wrażenie, że Komitet Obrony Demokracji powstał właśnie przez, tak to wyglądało, jakby to powstało przez ludzi, którzy zostali od tego koryta od ciągnięci, czyli ja mam wrażenie, że to Platforma po prostu zaczęła, tak? Takie mam wrażenie od początku i nie sądzę, żeby ludzie sami z siebie, bezstronni, gdyby to założyła osoba bezstronna, to być może gdzieś tam byłoby to wiarygodne (Maja).
Jak taki Kijowski ma własne dzieci, zalega 130 tysięcy, czy tam ileś, i on właśnie sądzi się z żoną chyba o alimenty, czy tam jakiś sędzia, nie pamiętam, to przecież jest niepojęte. Dla mnie to jest karygodne. Dla mnie nie jest żadnym autorytetem. Żaden z KOD-u, Obrony Demokracji nie jest żadnym autorytetem. Tylko to specjalnie nakręcane, nie wiem właśnie, przez jakieś siły, które są wrogie Polsce (Alicja).
Mnie się wydaje, że w ogóle te całe demonstracje to są po to, że ktoś napędza w ogóle. Znaczy, ja nie jestem totalnie za PiS, czy coś, ale to jest głównie, żeby obalać, żeby kopać ich po nogach, tak? Żeby po kostkach ich ten, każdy przepis co wymyślą. Większość tych nowych przepisów jest chorych, co oni wymyślają, ale to jest kopanie ich po kostkach przez inne partie.

PRECZ Z MENOPAUZĄ


CZARNY MARSZ
Demonstrujący sami nie wiedzieli, o co im chodziło . Z reguły były to, z tego, co wiem, chociaż też tego zbytnio nie obserwowałem, bo to było śmieszne dla mnie, to były jakieś ruchu sfeminizowane (Wojciech).
Najczęściej chyba grupy jakieś tam pań wyzwolonych, tak najbardziej (Michał).
Wiadomo, że tam feministki też wystartowały na ulice, ale feministek to w ogóle nie mogę słuchać, co one wygadują i co sobą reprezentują, bo uważam, że po prostu coś z nimi jest nie tak (Filip).
Wariactwo totalne, po prostu oszołomy. Te kobiety i ci faceci, ja jestem maci-ca, coś, facet na sobie nosi i pokazuje. W telewizji pokazywali. [niezrozumiałe] macicę, czy coś i to facet niósł na sobie takie ten na tułowiu […]. Pełno lesbijek tam chodziło, pełno takich niewierzących ludzi, którym nie zależy, a wartość, nie wiem, co ma w życiu. Kto tam był na tych marszach? Widać było. Rozdzierające się babsztyle jakieś i to jeszcze stare takie niektóre, co w ogóle już po przekwicie chyba. I po co poszły? Walczyć o swoje wnuczki czy o co? Nie wiem, nie rozumiem (Alicja).



Opinie mieszkańców Miastka zaczerpnięte z pracy:
DOBRA ZMIANA W MIASTKU. NEOAUTORYTARYZM W POLSKIEJ POLITYCE Z PERSPEKTYWY MAŁEGO MIASTA
      Maciej GDULA przy współpracy Katarzyny DĘBSKIEJ i Kamila TREPKI
krytykapolityczna.pl/file/sites/4/2017/10/Dobra-zmiana-w-Miastku.pdf

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JESTEM TAKI ,JESTEM TAKI ZMĘCZONY.BOLĄ MNIE RĘCE ,GŁOWA I OBIE NOGI.PĘKA MI SERCE,TYLE SIE DZISIAJ DZIAŁO. WSZYSTKO PRZEZ TUSKA Z JEGO NIEMIECKĄ BANDĄ.

NIE TRZEBA KOŃCZYĆ OXFORDU, YALE CZY HARVARDU, BY ZARABIAĆ MILIONY.JEŚLI TAK CHCE PREZES KACZYŃSKI WYSTARCZY KORESPONDENCYJNA WYŻSZA SZKOŁA OCHRONY ŚRODOWISKA -KIERUNEK BHP.

NOWA MINISTER KULTURY ZAPRAGNĘŁA W PODZIĘKOWANIU NAWIĄZAĆ Z PREMIEREM BLIŻSZY KONTAKT JAK KIEDYŚ Z PEWNYM KOMPOZYTOREM. NIESTETY MATEUSZ PRZEPISAŁ MAJĄTEK NA ŻONĘ. NIE MOŻE WIĘC RYZYKOWAĆ.